- 2 -
الإمام ناصر محمد اليماني
30 - 03- 1431 هـ
15 - 03- 2010 مـ

۲۴-اسفند-۱۳۸۸ه.ش.
12:19 صباحاً
ــــــــــــــــــــ


از جمله نشانه‌های آفاقی برای اثبات درست بودن سخنان ناصر یمانی رؤیت هلال قبل از اقتران است....

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على النّبيّ الأميّ وجميع المرسلين وآلهم الطيبين الطاهرين، ولا أفرّق بين أحدٍ من رسله وأنا من المسلمين، ثمّ أمّا بعد...

ای حبیب الحبیب عاقل را اشارتی کافی است؛ اگر به دنبال حق هستی؛ برتوست که به درگاه حق انابه کنی تا حق را به تو نشان داده و پیروی از آن را روزیت کند و باطل را باطل نشانت دهد؛ چون تو مهدی منتظر نیستی. به تو نصیحت می‌کنم که نزد کسی که با قرائت قرآن مردم را شفا می‌دهد بروی تا با خواندن قرآن وسوسه خناسی که در سینه‌ات تو را وسوسه می‌کند که به ناحق تصور کنی مهدی منتظر هستی، علاج نماید. حبیب الحبیب غرور تو را به گناه نکشاند.
و اما نظریه تو درمورد قرآن و اسرارش؛ این طور به نظرم می‌رسد که چیزی به دستت نخواهد آمد( و بی نتیجه خواهد بود).
و اما در مورد کسی که از او به نام آصف بن برخیا یاد می‌کنی و آوردن تخت ملکه بلقیس؛ این حکمتی الهی است که قبلا رخ داده و و زمان آن گذشته است؛ و این طور نیست که بتواند در هر زمانی که اراده کرد آن را انجام داد جناب حبیب؛ به نظر می‌رسد تومی‌خواهی برای تصدیق سخنانم معجزه آورده شود؛ در پاسخت می‌گوییم:
آن معجزه؛ بیان حق قرآن براساس علم و منطق است.
و می‌بینم از پاسخ به آیه‌ای که خداوند با آن مرا یاری داد و در مورد هلال ذی الحجه ۱۴۲۸ ه.ق(۱۳۸۶ه.ش.) است فرار مي کنی. لذا جناب حبیب سوالم را تکرار می‌کنم که چرا هلال ذی الحجه قبل از اقتران رؤیت شد؟ آیا این نشانه کیهانی برای‌تان کافی نیست؟
هم چنین از قرآن برایتان ثابت کردم هفت زمینی که بر فراز یک دیگرند؛ کجا هستند و....همان طور که
حسین ابن عمر تطابق بیان ( با واقعیت ) را برایتان روشن کرد سپس زمین مفروشه را که در زیر خاک (تحت الثری)و داخل کره زمینی که ما روی آن زندگی می‌کنیم وجود دارد را برایتان بیان کردیم و از قرآن آن را به تفصیل برایتان بیان کردیم. و سپس ابن عمر آن را در عالم واقعیات و حقایق به شما نشان داد و شما تأویل حق آن را دیدید.اما جناب حبیب تو نمی‌خواهی این حقیقت برایت روشن شود که ناصر یمانی به حق مهدی منتظر است؛ چون می خواهی خودت مهدی منتظر باشی. اما حبیب خردمند؛ این تو نیستی که رحمت الهی را تقسیم می‌کنی؛ اگر خودت را مهدی منتظر می‌دانی بر توست که برای تمام آیاتی که ناصر یمانی تأویل آنها را نوشته است؛ تأویل و تفسیر بیاوری و به حق‌جویان ثابت کنی که دانش و برهان قوی داری.

نظریه قرآنی من مانند تونیست؛ چون به اذن خدا من بیان حق قرآن عربی مبین را می‌دانم. خداوند قرآن را به عبث نازل نفرموده تا بیانش نکند و اجازه ندهد احدی اسرار آن را درک کند!!! حرف مرا باور کن تو به چیزی نخواهی رسید. از جوابی که در این جا به تو می‌دهم ناراحت نشو؛ شاید من بیش از دیگران به تو پرداختم و از بازگشتت خوشحال شدم و گفتم شاید حق را درک کرده باشی؛ اما گویا هنوز وسوسه خناسانه در سینه تو باقی است....
شاید بخواهی سخن مرا قطع کرده و بگویی:" ولی من که نگفتم مهدی منتظرم"! در پاسخت می‌گوییم: ما این را ازلابلای سخنان و جواب‌هایت فهمیدیم. حبیب الحبیب خردمند؛ اگر ثابت شود تو در قرآن از ناصر یمانی عالم‌تری؛ غرور و تعصب ناصر یمانی را به گناه نمی‌کشاند و خواهی دید که در برابر حق تسلیم خواهد شد و اگر ناصر محمد یمانی از تو داناتر بود؛ برتوست به دعوت کننده حق پاسخ دهی و غرور تو را به گناه نکشاند؛ همان طور که اگرمن می‌دیدم تو با بیان حق راه راست را نشان می‌دهی؛ غرور مرا به گناه نمی‌کشاند.
نشانه های الاقمر در استان ذمار را به یاد داشته باش؛ محلی که ما هم چنان با واسطه برخی انصار تلاش می‌کنیم تا اهالی آبادی را قانع کنیم آن را پیدا کنند و طناب دروغ کوتاه است. حبیب اگر بتوانیم اهالی آبادی را قانع کنیم؛ آنها حق را پیدا خواهند کرد و اگر سرباز زنند جناب حبیب؛ خداوند آیات و نشانه‌هایش را علی رغم میل و انکار آنها؛ بیرون خواهد آورد در حالی که همگی با عذاب شدید الهی خوار و ناتوان شده‌اند. اگر این پاسخ مرا حق می‌بینی از آن ناراحت نشو و اگر مرا باطل می‌دانی؛ برتوست که بیان حق قرآن را با تفسیری بهتر و نیکوتر بیاوری.
برادرت امام ناصر محمد یمانی

اقتباس المشاركة 4154 من موضوع ( الردّ على حبيب الحبيب ) في العشر الآيات الأولى من سورة الكهف توجد حقيقة المسيح الحقّ عيسى بن مريم يا حبيب الحبيب كُن فطِناً ولبيباً..

- 2 -
الإمام ناصر محمد اليماني
30 - 03- 1431 هـ
15 - 03- 2010 مـ
12:19 صباحاً
ــــــــــــــــــــ



من ضمن آيات التصديق على صدق ناصر اليمانيّ في الآفاق هي أن تتمّ رؤية الهلال من قَبل الاقتران ..

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على النّبيّ الأميّ وجميع المرسلين وآلهم الطيبين الطاهرين، ولا أفرّق بين أحدٍ من رسله وأنا من المسلمين، ثمّ أمّا بعد...
يا حبيب الحبيب إنّ اللبيب بالإشارة يفهمُ، فإن كنت تُريد الحقّ فعليك الإنابة إلى الحقّ ليُريك الحقّ حقاً فيرزقك اتِّباعه ويُريك الباطل باطلاً بأنك لست المهديّ المنتظَر، وأنصحك نصيحةً أن تذهب إلى مشفى قُرآنٍ ليتلو عليك المُعالجُ بالقرآن لكي يُذهب عنك الوسواس الخنّاس الذي يوسوسُ لك في صدرك بأنك المهديّ المنتظَر بغير الحقّ، فلا تأخذك العزّة بالإثم يا حبيب الحبيب.

وأمّا نظريتك حول القرآن وأسراره فيبدو لي بأنك سوف تخرج بلا شيءٍ.

وأمّا بالنسبة لآصف بن برخيا كما تُسمّيه، فإحضار عرشُ الملكة بِلقيسَ حِكمةٌ من الله جرت وانقضت في وقتها ولكنه ليس دائماً يحضر ما يُريد حينما يشاء يا حبيب، ويبدو بأنك تُريد معجزاتٍ للتصديق، فنردُّ عليك فنقول:

إنّ المعجزة هي البيان الحقّ للقرآن بالعلم والمنطق.


وأراك تتهرب من الردّ على الآية التي أيَّدني الله بها في هلال ذي الحجّة 1428هـ لذلك أكرِّر سؤالي لك يا حبيب لماذا تمّت رؤية هلال ذي الحجّة 1428هـ من قبل الاقتران؟ ألا تكفيكم آيةٌ كونيّةٌ يا حبيب؟

وكذلك بيَّنتُ لكم من القرآن أين تكون الأراضين السبع الطباق، وجرى تطبيق البيان للتصديق كما وضَّح لكم ذلك ابنُ عمر، ومن ثم بيَّنا لكم الأرض المفروشة من تحت الثرى باطن هذه الأرض التي نعيش عليها ووصفتها لكم وفصّلتها من القرآن تفصيلاً، ومن ثم قام ابن عمر بالتطبيق على الواقع الحقيقيّ للتصديق فأصبحتم ترون التأويل الحقّ على الواقع، ولكنك يا حبيب لا تُريد أن يتبيّن لك الحقّ بأنّ ناصر اليمانيّ هو حقاً المهديّ المنتظَر لأنك تُريد أن تكون أنت المهديّ المنتظَر ولكنك لست من يُقسّم رحمة الله يا حبيب اللبيب، فإن كنت ترى نفسك المهديّ المنتظَر فعليك أن تأتي بتأويلٍ لجميع الآيات التي كتب بيانها ناصر اليمانيّ فتُثبت للباحثين عن الحقيقة بأنك ذو علمٍ وسلطانٍ مُبينٍ.

وليست نظريتي في القُرآن مِثلك؛ بل أعلمُ بيانَه بإذن الله قرآناً عربيّاً مُبيناً، ولم يُنزله الله عبثاً ثم لا يُبيّنه للناس فتجعلوه أسراراً لا يستطيع أحدٌ من البشر أن يفقهها! وصدِّقني سوف تخرج بلا شيءٍ. فلا تزعل من ردّي عليك هذا؛ لَرُبّما اهتمَمْتُ بك أكثر من غيرك وفرحنا بعودتك إلينا وقلنا لعلّك أدركت الحقّ، فإذا الوسواس الخنّاس لا يزالُ في صدرك!

ولربّما تود أن تقاطعني فتقول: "ولكني لم أقل أني المهديّ المنتظَر!". ومن ثم نردّ عليك فنقول: قد تبيَّن لنا ما في نفسك من خلال قولك ووعودك، فإن أثبتَّ يا حبيب الحبيب اللبيب بأنك أعلمُ بالقرآن من ناصر اليمانيّ فلن تأخذ ناصرَ اليمانيّ العزّةُ بالإثم وسوف تجده يُسلِّم للحقّ تسليماً، وإن كان ناصر اليمانيّ هو أعلمُ مِنك يا حبيب فعليك أن تُجيب داعي الحقّ فلا تأخُذك العزّة بالإثم كما لن تأخُذني العزّة بالإثم لو كنتُ أراك تهدي بالبيان الحقّ إلى صراطٍ مستقيمٍ.

وتذكّر آيات الأقمر بمحافظة ذمار والتي نحنُ لا نزال نحاول عن طريق بعض الأنصار إقناع أهل القرية للعثور عليها، والكذب حباله قصيرةٌ. فيا حبيب لئن اقتنع أهل القرية فسوف يعثرون على الحقّ، وإن أبوا فسوف يُخرج الله آياته رغم أنفِهم وهم صاغرون بعذابٍ شديدٍ من لدُنه يا حبيب، فلا تزعل من ردّي هذا إن كُنتَ تراه الحقّ، وإن كُنتَ تراني على باطلٍ فعليك أن تأتي بالبيان الحقّ للقرآن هو خيرٌ من تفسيري وأحسنُ تأويلاً.

أخوك الإمام ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــــ